24 March, 2014

Flower Time : Beautiful Ranunculus



Mevsimi geldi...
Genel adı "Ranunculus" olan ama Türkiye'de; Gelin Çiçeği, Erengül ve Girit Lalesi gibi adları bulunan benim muhteşem ötesi favori çiçeklerim...
Bildiğim kadarıyla yaklaşık bir ay kadar bir dönemde varlar, yani Mart ayı boyunca...
Bir hafta kadar sürüyor vazo ömürleri... Her bitiş yeni bir başlangıçtır felsefesiyle sık sık yenilerini alıyorum :) Avrupa yakasında biraz daha zor bulunur ve pahalı, ancak Anadolu yakasında, özellikle Bağdat Caddesi'ndeki tüm sokak çiçekçilerinde var, hem de rengarenk ve fiyatları da çok uygun... 
Nedense çok seviyorum bu güzel çiçekleri, çok zarif ve narin geliyorlar bana... Bir yıl boyunca o bir aylık dönemi iple çekiyorum... :)










No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...