11 September, 2013

Summer Final Photo Shoots

Sizinle kamera arkası videosunu paylaştığım "Summer Final" çekimlerini yayınlamaya başladım.
Pırıl pırıl bir gökyüzünün altında çok eğlenceli geçen Yaz finaline ait görüntülerin bir kısmına fotoğrafa tıklayarak ulaşabilirsiniz. :)
Ayrıca meraklıları hemen farkedecektir, Websitemin görünümünde de biraz değişikliğe gittim, seveceğinizi umuyorum. :)

Çekimlerden bahsedecek olursak, yorucu ancak gerçekten eğlenceli bir gün geçirdik. Makyaj sonrası çekimler yaklaşık 3 saat sürdü. Model arkadaşımın zayıflığından ötürü üzerine oturmayan elbise için, bize make-up konusunda destek olan uzman arkadaşım Gülden, elbise üzerinde biraz tadilat yapmak zorunda kaldı :)
Bu arada haftasonu olmasından ötürü heryer gelin ve damat doluyudu. Mekan kapmak için adeta savaş veriliyordu :)
Ama biz konseptimiz gereği daha sakin bir ortam seçtik, savaş vermemize gerek kalmadı :)

Ortaya çıkan sonuçlar beni oldukça memnun etti. Sosyal medyada gelen tepkiler de gayet olumlu.
Umarım siz de beğenirsiniz.

Unutmadan söyliyeyim; çiçek tacı, her bir çiçeği ayrı ayrı satın alarak kendim yaptım. Ortaya iki adet taç çıktı ve ikisini de kullandım. Merak edenler için ayrıca bilgilendirme yapabilirim.

Sevgiler...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...