01 April, 2015

Hello Spring!



Muhteşem bir bahar gününden herkese merhaba!

Siz de benim gibi enerji ve de alerji dolu musunuz? :)))) Ne harika bahar geldi ohh deyip, mis gibi havayı içime çekerken bir hapşırık patlamasıyla kendime geldim! :))) Şimdi her yıl bu zamanlarda beni ziyarete gelen polen alerjimle yuvarlanıp gidiyoruz... :)

Haftasonu hava harikaydı, biz de birçoğunuzun tanıdığı sevgili kedim rakıyla veterinere tüylerinden kurtulmaya gittik. Dönüşte Bağdat caddesine de uğrayıp, yol kenarındaki çiçekçilerin birinden laleler ve erengüller aldık. İstanbul'da bazı çiçekçilerde bile bulunmayan genel adı Ranunculus olan, bizde ise Erengül ya da Girit lalesi olarak bilinen çiçekler en kolay Bağdat caddesinde bulunuyor. Ben de her sene bu zamanlarda üşenmeyip gidip alıyorum çünkü ancak 1 ay bulunabiliyor...

Bu arada bazı soranlar oluyor cevaplayayım, özellikle iran kedisi olanlar kedilerinin tüylerini nerede kestireceklerini bilemeyebiliyorlar. Ben senede iki kez Kadıköy, Sahrayıcedit'teki Lucky Pet'e gidiyorum. İlaç vs. kullanmadan hemencik hallediyorlar bilginiz olsun.

Güzel mutlu günler...






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...