14 April, 2014

Hello freckles!



Her yıl bu zamanlarda "pıtı pıtı" kendini göstermeye başlayan ve yazın ortasında iyice ben buradayım diyen çil sezonumu açmış bulunmaktayım. Ben kendilerinden her ne kadar haz etmesem de çevremdeki arkadaşlarım bu durumu pek bir hoş bulmakta... 
Ne zamandır siyah beyaz bir (selfie) portre çekmeyi planlıyordum. Siyah beyaz, kusurları daha çok belli ettiğinden (ki bu olduğundan daha çok çil demek) durumumu değerlendirmek istedim. Günün güzel bir saatinde biraz ışık, biraz gölge ve ortaya böyle bir fotoğraf çıktı...
Ben siyah beyaz fotoğrafları her şeyden ayrı tutuyorum, özellikle kendime ait çekimlerde galiba çok daha fazla seviyorum. :) 
Aslında birkaç fotoğraf daha var, belki ilerleyen zamanlarda onları da eklerim...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...